štvrtok 25. februára 2010

TAVI a ďalšie zaujímavé fashion blogy


Tavi by som chcela spomenuť ako prvú, hoci možno nepatrí medzi tých najznámejšie blogerky, rozhodne ju považujem za jednu z najzaujímavejších. Toto malé 13 ročne dievča si píše blog od svojich 11 rokov. Ja som sa v 11 hrala s Barbie a bola rada, že mi mama kúpila v rakúskej HUME vôbec niečo na seba. Tavi má ale všetky moje sympatie. Prvý krát keď som si jej blog pozrela som myslela, že čo to je za blázna v botách po babke a roztrhaných pančuchách. Jednoznačne jej vkus je originálny a jedinečný, hoci často vyzerá ako babka vyberajúca smetiaky pod mojím domom. Jej blog patrí rozhodne medzi tie, ktoré si treba raz za čas pozrieť!
Jeden z tých horších outfitov

Jeden z tých podľa mňa skvelých





































K ďaľším, už pomaly klasikom patrí The Sartorialist. Tento blog píše už od roku 2005 Scott Schuman, ktorý vlastne fotí zaujímavo oblečených ľudí v rôznych krajinách sveta. Dnes už to nie je vlastne nič inovatívne, ale aj dnes nájdeme na jeho blogu tých "naj" ľudí, či už skutočných z ulice, alebo rôzne modelky a redaktorky. Jeho blog bol niekoľkokrát vyhlasený za najvplyvnejší vo svete módy. Mne sa na jeho blogu hlavne fotky starších primárne talianskych pánov, ktorí sa vedia neskutočne elegantne poobliekať a jazdiť v tom na bikoch.





Fenomén mladých bloggerov neobišiel ani Áziu, odkiaľ pochádza Bryanboy. Tento mladý filipínec je obľúbencom Marca Jacobsa, ktorý po ňom pomenoval aj jednu kabelku.



K tomuto mini výberu by som mohla zaradiť desiatky ďaľších, ktoré pravidelne/menej pravidelne sledujem. Jedno je však isté blogger je fashion's latest accessory!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára