pondelok 29. novembra 2010

B.S

tieto fotky vznikli pár dní dozadu v časoch B.S= before snow, teda pred snehom..
bolí ma hrdlo a priedušky a snažim sa samoliečiť..dúfam, že sa mi to podarí a to som zrovna zajtra chcela ísť na jógu!
dnes som si nakúpila samé mňam zdravé bio veci v rakúskej Bille, tak sa idem aspoň jedlom rozmaznávať.
Musím sa uzdraviť chcem ísť totiž do kina na nový film Sofie Coppola- Somewhere..v blbom Auparku ho hrajú iba tento týždeň a iba o 17:50..videli ste ho niekto?

wearing: coat ZARA, shorts HM, shoes VAGABOND

5 komentárov:

  1. film som nevidel,
    aaale...neda mi nezareagovat na ten kabat, wow. Padla sanka. SUper!!! Velmi pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten Zara coat je genialny! Je zimny ci taky skor prechodny?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja ho mám v poradovníku hneď po Tilde a jej I am love, a Woody Allenovi - v škatuľke Filmy na ktoré sa teším najviac:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eva: no je v nom dost teplo, ale pod nulu ho uz nenosim

    OdpovedaťOdstrániť
  5. "červená jej pristane" :-) tak sa liec, mila moja, nech si fit. coppolu som videla, zaujimave, lezie pod kozu, nuti spomalit dychanie....

    OdpovedaťOdstrániť