utorok 18. januára 2011

like a grandmother


Milé moje sledovateľky/sledovatelia,
v posledných dňoch sa moc sem nefotím, pretože vlastne neni v čom a prečo...buď chodím oblečená ako babka (dnešné foto), alebo nudne celá v čierno-šedej. Nejak sa mi nechce prehľadávať skriňu a vymýšlať, čo na seba. Dokonca začínam mať pocit, že v mojej skrini je čierna diera, lebo neviem nič nájsť!
V cvičení pokračujem a musím sa s Vami podeliť o poslednú skúsenosť a to s návštevou hodiny baletu!!! bolo to najlepšiééé, prvý krát v živote som sa rozhodla v svojich 26 rokoch (už iba krátko 26 :( ) skúsiť balet. Keď som bola malá ma nechceli do ZUŠky prijať lebo som bola príliš vysoká a tučná a tak ma poslali na dramatický, pretože herci tuční a vysokí byť môžu :). V River Park Dance school robia hodiny pre total amatérov a učí ich jedna staršia ruská pani. Slovensky nevie a tak mieša ruštinu, angličtinu a portugalštinu (žila v Brazílií). Tréning je v podstate v pohode a zvládne ho hocikto. Nie som moc ohybná, tak tie jednotlivé pozície vyzerajú trochu smiešne, ale kašlem nato, pretože to robím pre svoju radosť a hlavne preto, aby som si zlepšila držanie tela. Dnes som neodolala a kúpila si super tepláky a ružový nátelník takže hor sa na ďaľšiu hodinu!


My beloved followers,
I'm not taking pictures of my outfits these days, because there's no reason....I'm looking boring, either like a grandmother (as u can see in this picture) or wearing just all black and grey. I' not in a mood for searching my wardrobe and deciding what to wear. Actually I have a feeling that there is a black hole in my closet, I can't find anything there these days.
I' m continuing my workout routine and yesterday I even went to balet class! First time in my life, in my 26 years I did it... When I was 6 I tried to get to balet class but they told my mum that I'm too fat and tall, so they've said to sign for acting/drama class...lovely..because actors can be fat and tall :)
In RiverPark Dance school they have classes for total beginners and lovely old lady is teaching them. She's russian but lived in Brazil too so she speaks in crazy mix of english, russian and portuguese. Classes are ok, even I can handle them. I'm not very flexible so I look little bit awkward but it makes me sooo happy and I wanna have nice straight back. Today I've even bought cute sweatpants and pink T shirt sooooo I'm looking forward to next class!



7 komentárov:

  1. Jéj, to je super! Baletky chodia v 26tich do dôchodku no ty začínaš! To sa mi páči.. nikdy nie je neskoro nasledovať svoju vášeň. Fandím ti! Čierno biele kombinácie sú fajn, práveže podľa mojej najnovšej survey (viď môj blog, ak je chuť), ľudia neradi vynikajú a obliekajú výrazné farbičky.) Takže si prosíme, aby si prispievala častejšie a kľudne aj s čierno šedými lookmi! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hah sivočierne dni mám aj ja teraz:-)
    na tej prvej fotke si úplne super!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej, chodis tam na balet? Tiez ovcas chodim do RDS, ale rada by som pravidelnejsie.. A rozmyslala som uz aj nad tym baletom, vsetky ste tam boli zaciatocnicky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eva: citala som o tych farbach, ja sice rada vynikam, ale nejak sa necitim dobre vo vyraznych farbach

    Zanna: na co chodis do RDS? ten balet je pre zaciatocnikov, takze viac menej to tam nikto nevedel..ale vcera som uz videla ze daktorym to slo lepsie...;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Babkovsky styl je super ved ! Len sa fot :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jestli babickovsky, tak ale hodne stylovy:) Ja jsem se kupodivu po letech sede prejedla a ted zkousim navazovat vztah s barvama :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chodim na dancehall, ale nebranim sa ziadnemu stylu tanca, rada by som ich skusila co najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť