streda 20. júla 2011

daria a texasky

áno je to tu, ďaľší krok k normálnosti
včera som mala na sebe po vyše roku a pol TEXASKY!!!

po mesiacoch hľadania ideálnych džínsov-texasiek som ich našla vo Varšave v nejakom temnom britskom obchode Dorothy Perkins...foto dodám :)..snáď

no ideálne nie sú, lebo to by som v nich musela mať menší zadok, užsie boky a plochšie brucho, ale tak citím sa v nich dobre...

toľko správ z môjho života...a inak už som späť
Varšava ma nesklamala, ale ani nijak neprekvapila..zvláštny mix budov od hyper nových mrakodrapov, staro nového centra, panelákov typu východný Berlín...
baby ale pekné a pekne poobliekané, muži pekní pomenej a tak isto pomenej pekne poobliekaní...pivo sa pije slamkou a je piteľné, víno sa nepije a je nepiteľné!
Krowky som nejedla a ani nepriniesla, neznášam ich...

5 komentárov:

  1. ty si rok a pol nemala texasky???!!! to še nedá! :D mne si krowky mohla doniesť... a daj fotku!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa polky velmi pacia, uz davno som napriklad nestretla taku koncentraciu s vkusom oblecenych zien, ako v Krakowe.

    OdpovedaťOdstrániť