pondelok 10. októbra 2011

THE coat



už keď som ho prvý krát videla na fotke som dúfala, že bude môj...samozrejme, že nakoniec vyzerá farebnostne trochu inak, na mne o dosť inak, ale je srandovný.
Je to taký blob, bublinový strih, zvláštne sa v ňom chodí, sedí, čupí a skrátka všetko...ale je najteplejší a mne sa páči!

inak bežím nakupovať sveter alebo bundu pre čivavu, lebo ho babysittujem a stále sa trasie...(dosť úchylné viem a ešte úchylnejšie sú ceny, napríklad sveter pre psa za 40e! a výrobený z hnusného akrylu)



wearing: coat HM showroom, hat HM, shoes FF

8 komentárov:

  1. super je! inac ja mam psich kabatov az az :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je zaujímavý.Aj klobúk.
    môj psík sa tiež stále trasie , ale prišla som na to, že za jedlom. Myslela som , že je jej zima no keď som jej dala keksík prestala sa triasť. Ale bundičku by jej nebolo škoda kúpiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Superný ten kabát.
    To stále strážiš ešte toho psíka :D?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kabát schvalujem, ale naj je klobúk! perfektnýý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je veľmi veľmi zaujímavý! :)
    a klobúk mu slušne konkuruje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dakujeeem...klobuky su moja nova uchylka momentalne, takze ich este urcite uvidite

    psa strazim este tyzden a uz z neho sediviem !!

    OdpovedaťOdstrániť