pondelok 2. apríla 2012

hotel paradise


nikdy nevieš, čo sa može stať v raji...a tobôž nie v pekle :)
môj spolubývajúci ide robiť Hotel Paradise...nie nie nejde si tam opalovať sixpack k bazénu ale makať...pozeráte to niekto??ja občas hej a vždy ma prekvapí, že keď im príde list tak ho vedia prečítať ...och som zlá....asi sa skúsim prihlásiť na doktorát, nech trošku zmúdriem...
miluje tieto HM marni šaty..vyzerajú trošku ako vrece, ale ako všetci viete milujem vrecia, pyžamá a ďalšie neforemné, ale zato pohodlné kusy odevov...
fotky ešte pred ofinou, teda cca týždeň dozadu...

6 komentárov:

  1. najlepsi je mario, co ma ako hobby psychologiu. a rozprava o medziplanetarnych cestach.D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pozerame to s frajerom a nechapeme :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sakra ja to nepozeam podla jul komentu to vyzera zaujimavo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja to nepozeram, ale toto sa nedalo nezachytit proste.D

      Odstrániť
  4. nepozerávam, bola som ušetrená :D len občas zachytím pár minut..
    a fotka mega, nielen tie marni šaty, ale ešte aj to super posadie pasujúce k tomu..:)
    http://arainbowswan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nepozerávam hotel paradise, nemôžem to ani vidieť, strašne ma to nebaví :D
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť