nedeľa 2. decembra 2012

back to grey with margiela


Späť v Bratislave, všetko je tu šedé, bezfarebné, otras...prežiť mi snáď pomože aspoň tento teplý Margiela rolák a môj už dva roky starý kabát zo Švédska, v ktorom podľa mojej mami vyzerám ako ruská agentka. Po troch dňoch, počas ktorých som väčšinou iba jedla a spala, sa konečne citím ako tak použiteľná (vďaka ti tri poháre pomarančového vína). Minireport z Brazil snáď čoskoro...



wearing: MMM for HM rollneck, weekday Coat, Zara pants and shoes, Cos bag, cap from a friend

6 komentárov:

  1. mne sa najviac paci ta siltovka:)
    Inak este stale trva predvianocna Ziaja giveaway tak sa nezabudni zucastnit: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. This sale really lasts through Wednesday November 30th, and the code is CYBER123.
    3 For the can be put-upon only by cars carrying two or more mass.
    If you prize these games, you hoi polloi at Starbucks who have told me of the small-scale amounts of money they make with coupons
    schemes at carwashes.

    Feel free to visit my web blog; vera bradley current coupons
    My web site > hot topic instore coupons

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, tvůj look byl zařazen do výběru Nejlepší looky 2013. Gratulujeme!
    Budu ráda, když se mi ozves na marketa.trpisovska@domodi.cz

    OdpovedaťOdstrániť