sobota 22. mája 2010

time for vienna

Ako som spomínala tak vo štvrtok sa dostala do obchodov HM against AIDS kolekcia, z ktorej 25% výťažku išlo na aktivity spojené s prevenciou tejto choroby. Keďže mi bolo jasné, že k nám "na dedinu" sa veľa kúskov nedostane vybrala som sa do Viedne. Tam to poňali vo veľkom štýle a to hneď v niekoľkých pobočkách HM. Ja som bola v dvoch HM na Mariahilfer strasse pričom v jednej pobočke mali DJa, modelky a modelov oblečených v kolekcií, rozdávali sa kondómy a hlavne, ak ste sa odfotili v jednej z veci z kolekcie, mohli ste si zadarmo zobrať spacák, lehátko, tašku, stan alebo festivalový kit. Myslím, že to bol perfektný nápad, ktorý sa stretol s patričnýmzáujmom, keďže normálne tie veci stáli okolo 10e.
fotoo (sorry za kvalitu, ale je to scan, lebo mi ju slečna rovno na mieste vytlačila)

Čo sa týka samotnej kolekcie, bola som trošku sklamaná, lebo ako väčšinou veci vyzerali lepšie na fotkách ako v skutočnosti. Nakoniec som si kúpila iba tieto nohavice, ktoré sú ale neuveriteľne pohodlné. Rozmýšľam aj nad tou druhou farbou..

Okrem nákupov som sa venovala aj mojej ďaľšej najobľúbenejšej činnosti a to jedeniu. Keď som vo Viedni väčšinou jem sushi, ale odkedy som objavila VAPIANO, tak častokrát sushi oželiem. Je to v podstate nemecká fastfood sieť v talianskom štýle. Na výber majú cestoviny, šaláty, pizze a všetko čerstvé a priamo to pred vami robia. Cestoviny majú narobené čerstvé a podľa toho aký druh si vyberiete tak ten vám pripravia. Pri vchode si vezmete kartičku a na ňu sa všetko blokuje. Takže sa platí až pri odchode. Podnik býva častokrát totálne plný, ale čakať sa určite oplatí.





A najlepšia je jahodová panna cota uaaaa

No a takto vyzerajú oblečené nohavice

1 komentár:

  1. :) len nahodou som narazlil na tento blog tvoj docital sa ze mas rada vapiano a to je super :) aj Ja a v jednom pracujem ale nie vo viedni ale v Berline na Potsdamer platz :) a taky typ od pondelka 16.4. bude Viva oliva malo bi to byt aj v rakusku vapianisti budeme v zelenych ciapkach a zasterach a budu olivove speciality olivovi chlebik :) a pod. to len tak BDW :) http://www.flickr.com/photos/paloglueputnoki/4856735892/in/photostream tak prajem pekny den :)

    OdpovedaťOdstrániť