streda 26. mája 2010

uz zajtraaa :)


nech si myslí kto chce, čo chce, už sa teším na zajtra.... iba dúfam, že nebudem sklamaná pretože predsa len seriálu sa nič nevyrovná :)
ako je zrejmé už z fotiek, čo sa týka outfitov je sa načo tešiť.. patricia field opäť nesklamala


foto z včerajšej premiéry v New Yorku

Dave Allocca/startraksphoto.com

3 komentáre:

  1. jej tieto Carrine fotky som este nevidela...aka je uz dobra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Buď som spala, alebo si ten prvý outfit nepamätám. :) Vlastne, ani tie ostatné. Alebo ich tam bolo toľko veľa, že mám z toho mišung? :)))
    Inak, film bol úžasný. Ja som sa naň tešila celý čas od uvedenia jednotky. neskutočne vtipný, skvelé outfity, krásni chlapi. :) Práve dnes o tom napíšem článok.
    Bola si na Babskej jazde? :)

    Le Plee @leplee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Le Plee- nie nie dobre si sledovala, keď som pozerala fotky k novému filmu boli tam aj tieto outfity..buď ich vystrihli alebo som to poplietla :)
    na babskú jazdu som sa nedostala a až tak neľutujem, film sa mi až tak nepáčil (okrem šiat :))

    OdpovedaťOdstrániť