štvrtok 31. marca 2011

Fashion TV Slovensko

Dnes som pri čítaní medialne.sk natrafila na takúto informáciu.

Ďalšou novinkou bude relácia Street Fashion, ktorá má byť zameraná na mladších divákov. "S našimi stylistami a fashion bloggermi budeme divákom radiť, ako sa hrať s módnymi trendmi, čo je in a čím dokážu zaujať pri konkrétnej udalosti, ako sú napríklad prvé rande, promócie, party, ples a tak ďalej," priblížila riaditeľka.


Oslovili niekoho z Vás? Čo si o tom myslíte? Mne to príde ako dobrý nápad, ale netuším aké bude konečné prevedenie...úprimne, mám trošku obavy :)

8 komentárov:

  1. Fuha, na ftv som pozerala len prehliadky, netusim, aku maju uroven relacii

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ja mám to šťastie že chytám to zahraničné FTV a nie to československé, ale tak darovanému koňovi nepozeraj na zuby :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no jsem zvedava.... FTV jsem snad nikdy nevidela.... mozna jen jednou ho meli v nejake kavarne pustene jako pozadi.... ale treba to bude dobre! vse je o dramaturgovi...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak to som zvedavá. Hlavne akí bloggeri tam budú daváť rady (resp. koho oslovia/oslovili) :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak to som zvedavá teda :) nechytám ani jednu fashion TV :( ale musím s tým asi niečo spraviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelý nápad, uvidíme aké bude celé prevedenie. Netuším či a koho oslovili, ale teším sa.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. bolo by super ale ktovie ako to dopadne :D

    OdpovedaťOdstrániť