štvrtok, 31. marca 2011

Fashion TV Slovensko

Dnes som pri čítaní medialne.sk natrafila na takúto informáciu.

Ďalšou novinkou bude relácia Street Fashion, ktorá má byť zameraná na mladších divákov. "S našimi stylistami a fashion bloggermi budeme divákom radiť, ako sa hrať s módnymi trendmi, čo je in a čím dokážu zaujať pri konkrétnej udalosti, ako sú napríklad prvé rande, promócie, party, ples a tak ďalej," priblížila riaditeľka.


Oslovili niekoho z Vás? Čo si o tom myslíte? Mne to príde ako dobrý nápad, ale netuším aké bude konečné prevedenie...úprimne, mám trošku obavy :)

8 komentárov:

  1. Fuha, na ftv som pozerala len prehliadky, netusim, aku maju uroven relacii

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ja mám to šťastie že chytám to zahraničné FTV a nie to československé, ale tak darovanému koňovi nepozeraj na zuby :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no jsem zvedava.... FTV jsem snad nikdy nevidela.... mozna jen jednou ho meli v nejake kavarne pustene jako pozadi.... ale treba to bude dobre! vse je o dramaturgovi...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak to som zvedavá. Hlavne akí bloggeri tam budú daváť rady (resp. koho oslovia/oslovili) :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak to som zvedavá teda :) nechytám ani jednu fashion TV :( ale musím s tým asi niečo spraviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelý nápad, uvidíme aké bude celé prevedenie. Netuším či a koho oslovili, ale teším sa.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. bolo by super ale ktovie ako to dopadne :D

    OdpovedaťOdstrániť