utorok 19. apríla 2011

deixa a menina brincar- let a girl play


a ako hovorí názov tak som sa aj hrala, aj s pár kamoškami...mne stačí málo- jeden nákupný košík nemenovanej firmy a som šťastná...pripomína mi to moju punk minulosť...(no vlastne som punk nebola, ale mohla som byť!).
inak asi mám jarnú únavu, najradšej by som spala, jedla a ani sa mi nechce zdvíhať nohy pri chôdzi....ale mám nové vychytané kombo- acai s guaranou ( moja závislosť si ma našla!!, kúpila som v BA v bio shope, kúpite napríklad aj tu) a vločkové keksy z Bio pekárne Zemanka!!!!Dúfam, že toto kombo ma dostane do formy, alebo budem spať celú Veľkú noc, ktorú okrem toho aj tak neznášam...

I don't need much to be happy, just a shopping cart outside...it reminds me of my punk history ( well it isn' t that punk)
I think I have spring fever, I'm tired all the time, I'm tired even to walk...
But I've found this great combo- Acai with guarana and lovely organic oat biscuits so hopefully I'll get back to form soon. Otherwise I will be sleeping whole Easter, which I don't like because of terrible Slovak traditions.




"sex and the city" len sme sa nedohodli ktorá je ktorá.....

9 komentárov:

  1. svezeš mě také v takové pěkné káře? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a ty máš ten bomba náhrdelník, ktorý ti tak brutálne závidím!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. foly: vsak napis soni urcite ti vyrobi nieco, alebo pridi na spring urban market do ba!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten náhrdelník si pamätám! si s ním fajná daria :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. amei seu colar, aaaaaaaa também quero brincar com vc eu queroo hahaha

    OdpovedaťOdstrániť
  6. gilbef: amooor estou esperando vc..quando vc vem pra ca vamos brincar todos os dias :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Blue coat is the best. Great blog, take care, bye bye

    OdpovedaťOdstrániť