piatok 5. augusta 2011

Jen za tebou Ty džíny jdou....


mmm..mohla by som tu vypisovať prečo v poslednej dobe moc neprispievam, ale vlastne by to skončilo zase pri tom istom ( neni o čom, nuda,nemám čo na seba ....:))
ako som sľúbila, tak tu je fotka texasiek! uznávam, že je to veľmi pohodlná a praktická vec a mala som si ich kúpiť viac...kombinácia celkom klasická, ale ja som konzervatívny človek :)
tak a teraz sa idem modliť ku všetkým božstvám nech nám vydrží pekné počasie a ja sa môžem zajtra vydať na výlet do najkrajšej dediny. Áno, našla som najkrajšiu dedinu, nachádza sa na rakúsko maďarskom pohraničí a je tak malebná, až ma chytá môj pravidelný záchvat, kedy sa túžim presťahovať na dedinu, chovať kozy a nosiť kapce...


wearing: jeans Dorothy Perkins, Shirt FF, shoes Melissa, necklasse HM

7 komentárov:

  1. ...at delam co delam tak k tobe me to tahne bliz.
    super nahrdelnik)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jul :)) kombinácia síce klasická, ale aj tak výboroná! a tie boty! ňuňuňu, idú ti veľmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja už nevím jak tě mám víc chválit :)) stačí , že tě miluji?!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. boty!! a nemáš nejaké iné vlasy?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ať dělám co dělám ak tobě mne to táhle blíííííž !!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vidim ze Lucka jede! ;))
    dakujem za komenty
    oksanko: staciiiii :)))
    dolce: necesem sa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach jo.Tebe idú aj sukne aj rifle aj všetko.Ja by som si tiež občas chcela dať nohavice ale kebyže nevyzerám jak pako.Mám krivé nohy! :D fakt nejak do X mi idú,shit.

    OdpovedaťOdstrániť