streda 31. marca 2010

I need a jumpsuit!!


Aké je vlastne správne pomenovanie pre tento jedinečný outfit v slovenčine? Overal? Kombinéza?
Inšpirácia je zjavná: Elvis, ABBA ... Taký Elvis je vlastne nielen král rock and rollu ale aj overalu, ale taká ABBA sa tiež nenecháva zahanbiť...





Dnes sa ale nosia trošku iné kombinézy...krátke, dlhé, s ramienkami, tubové..medze sa nekladú. Jediný problém je kde na Slovensku niečo podobné kúpiť. Klasické obchody ako Zara, Mango ponúkajú zopár kúskov, väčšina je ale krátkych a nie moc lichotivých postave väčšej ako 36. A práve kombinéza je tak skvelá, že aj nie chudej postave dokáže zalichotiť. Ja osobne vlastním dva kusy, jeden letný krátky, ktorý som si kúpila minulý rok a druhý kus je čierny, dlhý a trocha viac ABBA a ten mám zo second handu. Na svoju ABBA kombinézu zbieram ešte odvahu, pretože môj frajer som mnou v tom odmietol ísť von...
Pekné kúsky som nasla na Asose a v Topshope, len mám obavy objednať kombinézu cez internet. Predsa len je veľká pravdepodobnosť, že nemusí sedieť, tak ako si predstavujem.



ASOS

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára