štvrtok 1. septembra 2011

no food, lot of sleep

Dva dni som okrem ryže, banánov a bebe keksov nič nejedla. Dostala som dáku šialenú a vďaka bohu rýchlu virózu, ktorá pozostávala z teploty, zimnice, šialenej bolesti celého tela a takej slabosti, že som si nevládala ani zuby umyť...našťastie moderná medicína je silná a pár oblbovákov ma celkom dokázalo postaviť na nohy na toľko, že som si dnes sama išla kúpiť do M&S crunchy arašidové maslo. Hneď sa cítim lepšie.
Outfit taký pohodlný, polopyžamový. Asi takto začnem chodiť všade...hlavne milujem BIRKENSTOCKY!!!!!

wearing: Mango pants and bag, Promod T-shirt, vintage belt, beloved Birkenstock shoes
photos by Kubo

7 komentárov:

  1. krasne nohavice vravis ze su z manga? pojdem kuknut :)
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tušim to chytá fakt veľa ludí..lenže mna už to drží pár dní a neviem sa vyliečiť :(
    super nohavice máš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jednoduché a veľmi pekné :)

    http://www.ourfashiondiary.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jejda brzy se uzdrav :) a pěkné kalhoty :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá taška je najviac super !

    OdpovedaťOdstrániť