nedeľa 4. septembra 2011

sunday

som celkom fit, inak nič nové..
chytá ma depka, že zajtra je pondelok a prázdniny skončili, hoci som vlastne prázdniny ani nemala (súcitím so školákmi)...dnes som si upratala SKRIŇU a prezliekla posteľ, tak sa hneď citím lepšie. Dokonca mám aj pocit, že mám čo nosiť :)
Utorok idem prvý krát v živote do Košíc! Som zvedavá ako to tam vyzerá, tak ak máte typ kam ísť večer na jedlo a drink dajte vedieť...

wearing: skirt HM (dík Katkám:)), lace vest from Brazil, Camper shoes

9 komentárov:

  1. ďakujeme za súcit :D a pekná sukna! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam pocit, ze mam co nosit az potom co som vyhadzala 90% veci

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kosice su fajn, ale zasvateny tip ti neviem dat :D
    Suknu mas perfektnu!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. baby! jsi fantasticka!!! budu ti to rikat do nekonecna!!a ta sukne...uaaaa!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta druhá fotka je úžasná! A ta sukně je perfektní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super, ides do KE? Mam pre teba niekolko tipov, ak chces dobre jest... C 33 na Cajakovej ulici, hotel Bristol v centre,na hlavnej Piano cafe... mozno este niekto da tipy.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jooj ta vesticka je mnam :))
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hm ta čipka ti sekne.... no na nasu dedinsku zabavičku ako usita....:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wow, sekne Ti to ale poriadne! :)
    kam si napokon v KE zavítala? :)

    OdpovedaťOdstrániť