utorok 13. septembra 2011

MQ Vienna Fashion Week


Ak náhodou nemáte najbližších pár dní čo robiť, rozhodne doporučujem návštevu Viedne, kde prebieha Vienna Fashion Week. Okrem lokálnych mien ako Marcel Ostertag, Lena Hoschek, Superated sa predstaví aj môj milovaný brazílsky NEON!!!!
Zaujímavo vyzerá aj piatočný workshop Patterns in Brazilian fashion, ktorý je vedený Fabiom Gurjao, ktorý je MQ artist in residence. Fabiov blog nájdete tu.
Vstupné na jeden deň stojí 14e, na celú akciu 50e a kúpite tu, alebo aj cez eventim.

4 komentáre:

  1. ale dokelu!! vcera som dosla z viedne akoto ze som o tomto nevedela?!
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fúha, čakala by som že tam bude niečo aj zadarmo :D ale mám celkom volný čas, tak uvidíme..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. budu tam! :) od pátku bohužel až.
    ale snad s akreditací a hrozně se těším!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kiežby to bolo také ľahké sa tam dostať...

    OdpovedaťOdstrániť